۲ پاسخ

دارو الکی نده به بچه ۴ ماهه

عزیزم پلارژین مال سرفه است
برای تب باید بهش استامینیوفون بدی
البته اگه تب داره
اگه فقط گرمه همچین کاریو نکنی
تبشو چک کن
اگه ۳۸ یا بالاتر بود بده

سوال های مرتبط