۱ پاسخ

من اپاندیسم عفونی شده بود بعد دردش سمت راست پایین بود ی چیزی حالت گرفتگی بود همش حس میکردم یکی داره با دستش اون تیکه رو محکم فشار میده
من ب درد اصلی آپاندیس نرسیدم ها اون درد از بعدازظهر شروع شد فرداشبش ک سونو گرفتم اخرشب عمل شدم
اصلا پشت گوش ننداز ی سونو بده

سوال های مرتبط