کسی برا بچش استخر توپ خریده؟

۱۱ پاسخ

بله دخترم داره از ۸ ماهگی مدام باهاش بازی میکنه و برای من ک خیلی خوب بوده چون همه اسباب بازیاش رو هم میبره اون تو

بله بادی داره ۶ماهگی خریدیم براش الان تکراریه بازی نمیکنه

اره داره اصلانگاهشم نمیکنه

آره از این بادی ها که آب هم میشه پر کرد
برای تو حموم
یا تابستونا تو باغ میریم پر میکنیم آب بازی میکنه

توپ هارو داره استخرشو نه 😬
باید به فکر اون باشم

اره

بله گلم 🌹

نه ولی وان حمومش رو استخر توپ کردم🤣🤣🤣🤣🤣

اره بادی خریدم

من دارم

این مال دختر منه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی