۲۳ پاسخ

دختر منم 11/11 ب دنیا اومد

من ۱۸بهمن

من دخترم ۱۰ بهمن بدنیا اومد
باباش ۲۰ بهمن هست
خودم ۳۰ بهمن 😂😂😂

فرهان من ۲۷ بهمن دنیا اومد🥺😍

من ۲۲بهمن بودم

من پسرم ۱۵ دی

من ۲۲بهمن ب دنیا اومدن

من خودم 30 بهمنه تولدم😁
خداحفظش کنه براتون😍🩷

من ۲۴ بهمن

من 25بهمن بود دخترم

من دخترم 18 بهمن دنیا اومد

دختر من 3 دی دنیا اومد

دخترم ۱۳ دی بدنیا اومد

پسر من ۲ بهمن بدنیا اومد

پسرمن15اسفندبه دنیااومد

دختر من ۱۴دی ب دنیا اومد

من دخترم 20 بهمن بدنیا اومد

بچه ی منم 29بهمن بدنیا اومد

پسر منم قراربود ۲بهمن بدنیابیاد فشارم بالا بود ۲۰ دی به دنیااومد

دختر منم ۳۰ بهمن به دنیا اومد
ساعت ۳ بامداد

من ۲ فروردین بودم

نی نی منم ۲۹ بهمن‌ ماه به دنیا اومد

من ۲۵ بهمن بودم

سوال های مرتبط