ببین جانم اینجا محیط عمومی هست و این قبیل صحبت ها هست همونطور ک مادری از لذت بغل گرفتن فرزتدش میگه و اونجا ی مادر سقط کرده و ناراحتی و عذابش بیشتر میشه بالعکس همهست
پس نمیشه ی طرفه رفت بهتره رها کنی خودت رو بگذری یادت بگیر از الان کنترل عواطف رو سخته ولی شدنیه
اره دقیقا خدا قسمت نکنه برا هیچکس انشالله همه نی نیا صحیح و سلامت بدنیا بیان🥹
آخ گفتی کاش نت ها وصل بشه کمتر بیایم گهواره😩
اره دقیقا منم تو استرسم عزیزم ای کاش یکم درک داشته باشن دیگه همچین چیزایی که اتفاق افتاده و از دست کسی کاری برنمیاد رو نیان مطرح کنن قلب مارم بلرزونن 😣
عزیز دلم خودت و پسر قشنگت و بسپر به خدا از ائمه کمک بخواه استرس و دور کن از خودت❤️❤️ واقعیت من خودم انقد تاثیر بد گرفتم از اینجا خیلی کممیام خیلی عصبی میشم پیاما رو میخونم بنظرم اونایی که میان این چیزا رو اعلام میکنن حق الناس به گردنشونه چون باعث ناراحتی اینهمه زن باردار میشن که استرس براشون سمه🥺🥺 من میدونم شرایط روحی بدی دارن ولی اخه باید کنترل کنن دیگران خدای نکرده اسیب نبیینن
اونم منک کم حس میکنم حرکاتشو بعضیا هقته های کمتر از من از ضربات محکم میگن همش میترسم خدایی نکرده نی نی نباشه 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.