مامانا دعا کنید کیسه ابم پاره شده بستری شدم خیلی نگرانم 😔😔

تصویر
۲۶ پاسخ

منم از دیشی نگرانشم هی میگم کاش ی تاپیک بزاره یا بیاد تو این تاپیک ی چیزی بگه از نگرانی در بیام ایشالله خدا کمکش کنه هم خودش هم نینی سالم باشن

سلام مامانا خیلی لطف کردین من اصلا حالم خوش نبود بیام گهواره بستریم‌ همچنان و گفتن که آمپول ریه و مغز اینا زدن بهم دخترم و به دنیا نیاوردن میگن زوده خیلی استرس دارم

روزی هزار بار نگاه میکنم ببینم پیام گذاشتی یا نه کاش یه خبر می‌دادی

کاش خبر بدی زایمان کردی یا نه نگرانت هستیم انشاالله صحیح و سالم بلغش کنی

عزیزم چرا نمیایی ی خبر از خودت بدی

چیشد حال خودت و بچه خوبه ؟؟🥹

عزیزم ی خبری بده از خودت نگرانتیم

چی شدی خوبین؟؟

عزیزم نگرانتیم
کاش از خودتو نی نی خبر بدی
انشالله دوتاتون صحیح و سالم باشین

عزیزم خیلیییی نگرانتم حالت چطوره زایمان کردی؟؟

خداخودش کمکش کنه ان شاالله باخبرخوب بیاد دوست عزیزمون... منم استرس گرفته، 🥺

عزیزم چیشد نی نی و خودت حالتون خوبه ؟؟

وای الهی اگ زایمان کردی بمونه برات میره تو دستگاه
زنداداش منم تو ۲۹ هفته زایمان کرد سال ۹۵ الان دخترش ۱۰ سالشه
خدا بخاد میمونه اصلا قصه نخور عزیزم فقط خدا بخاد هیچی نمیشه😇😇😇😇

چیشد پاره شد انقد زود
الان زایمان کردی عزیزم
الهی ب سلامتی زایمان کنی نی نی قشنگتو بغل بگیری🥰

جواب بده ما نکران هستیم 🥹

😢😢😢😢 زایمان کردی ؟

سلام عزیزم انشاالله بسلامتی نینی و بغل میکنی

🥺🥺🥺🥺

ان شاءالله به حق دعای مامانای باردار نی نی تو صحیح سالم بغل میگیری

چیشد عزیزم زایمان کردی؟

نگران نباش توکل بخدا چیزی نمیشه عزیز دلم

چقدر زود انشالله که به سلامتی زایمان کنی

قابل کنترله در بیشتر مواقع. بستگی ب شرایطط دارع انشاالله ک کنترل بشه

انشاالله هیچ اتفاق بدی برات نیفته نی نیت صحیح و سالم به دنیا بیاد
ولی خیلی زود پاره شده دکترا چی میگن کار سنگین کردی

الان چیشد زایمان کردی؟؟

سلام الهی به سلامتی باشه بچت سالم و سلامت دنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه روزهای ابتدایی تولد