۲۳ پاسخ

میشه بگید چطور پاره شد؟ منم خیلی نگرانم

همش بخاطر استرس این روزاس
گ🥲

انشاالله به سلامتی زایمان کنی غصه نخور برات میمونه پسر عمه منم توی همین هفته ها بدنیا اومد ماشالله مردی شده برای خودش برات دعا میکنم
موقع زایمانت برای ما و کشورمون دعا کن که به آرامش برسیم دعای تو میگیره

عزیزم چی شد که پاره شد میشه لطفا بگی

سلام عزیزم انشالله بسلامتی بدنیا بیاری نی نی رو نگران نباش
حتی۲۵ هفته هم زنده مونده

عزیزم انشالله ب سلامتی ب دنیا بیاد چرا یهو پاره شد علتی داره

عزیزم نگران نباش امپول ریه بزنی مشکلی نداره

چرا سوراخ شد؟

خدا بزرگه توکلت به خدا باشه
برات از ته دلم دعا میکنم هرچه زودتر حالت خوب شه و نی نی رو سلامت بغل بگیری 🤲🤲🤲🤲🤲

اره عزیزم نگران نباش چیزی نمیشه
جاری من بچه هاش سه قلو بودن 27هفته مجبور شد زایمان کنه هر سه تاش سالمن الان 7سالشونه

الان بستری هستی ؟یعنی میخام بچه رو ب دنیا بیارن؟؟؟

انشالا که بچت بمونه عزیزم اصلا نگران نباش خدا خودش کمکت میکنه عزیزم

من دکترم گفت ۲۸ هفته به بعد می مونه

عزیزم امیدت ب خدا باشه تا اون نخاد هیچ اتفاقی نمیوفته

نگران نباش آمپول ریه زدی ۲۸ هفته به بعد هم بچه تو دستگاه میمونه

آره یکی از دوستای مامانم بچش ۲۷هفته به دنیا اومد یه ماه تو دستگاه موند

آره یکی از فامیلا بچشم موند خداروشکر
نگران نباش امیدت به خدا باشه

کیسه ابت پاره شده؟؟؟
باید بری بیمارستان

میمونه میره تو دستگاه

وای چه زود سوراخ شده یا پاره شده؟ اگر سوراخه که استراحت میکنی دیگه تا بزرگتر بشه انشالله

مطمعنی پاره شده؟امپول ریه زدی؟

دختره بچت؟

مال منم آب دورش کمه نمی‌دونم چیکار کنم دارم دیوونه میشم

سوال های مرتبط

مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری