از حال خودتو نی نی بهمون خبر بده منم درد دارم یکم خیلی نگرانم🥲🥺
چیشدی نگرانت موندیم تو فکرت🙂
جاری من دوقلو هاش تو ۳۳ هفته پارسال بدنیا اومدن یه ده روز موندن دستگاه الان ماشالله همچین تپلن که نگو
مهم وزن موقع بدنیا اومده اونا یکیش ۱۹۰۰ یکیش۲۱۰۰ بودن
نی نی شما چند کیلو بود
بسلامتی بدنیا بیاد گلم
حالا چی میشه ؟میزایی ؟
من پسرم سی و سه هفته بدون آمپول ریه دنیا اومد خدا رو شکر فقط سه چهار روز دستگاه بود بعدش مرخص شدیم
انشالا خیره اتفاقی نمیوفته
ن گلم نگران نباش معلومه ک میمونه
هفتت درسته کمه ولی هفته های امن هستی
نهایت ی مدت تو دستگاه هست
پس چرا؟منم خیلی اوضاع ام خوب نیس و احتمال پارگیکیسه اب دارم..
انشاله بسلامتی زایمان کنی
فقط امپول ریه رو بزن حتما گلم
انشاالله عزیزم به خیر بگذره
وای عزیزم چرا خبر بده از حال خودت و نی نی
وای چرا اخه؟🥺
انشالله که خیره باشه برات عزیزدلم ✨
خدا مراقب خودت و نی نیت هست، نگران نباش🤍
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه، بیا و با پیام پین شده شروع کن✨️
با هم مسیر رشد رو میسازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
کار سنگین کردی عزیزم؟
چرا عزیزم. چند هفته هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.