عزیزم اگه به دنیا بیاد هم زنده میمونه نگران نباش خدا خودش کمکت کنه
عزیزم حتما بیا بهمون خبر بده انشالله که به خیر میگذره برات
ای وای خدا خودش کمکت کنه گلم❤
دختر برادر شوهر منم دیروز کیسه ابش پاره شد
خداروشکر نزدیک بیمارستان بود
هیچی نشد بچه اش سالم امد ب دنیا
فق گفتن نیازه دوسه روز تو دستگاه باشه
چرا عزیزم چی شد .
الان کجای
مراقب خودت باش عزیزدلم چیزی نمیشه استرس نگیر فقط بچه متوجه میشه نهایتا کوچولویه ولی خطر نداره دیگ برات
برات دعا میکنم عزیزم ❤
از کجا فهمیدی 😐
عزیزم چیشد رفتی بیمارستان؟
انشاءالله به سلامتی زایمان راحتی داشته باشی نی نی تو بغل کنی عزیزم التماس دعا دارم... موقع زایمان برای من و دخترم هم دعا کن التماس دعا.
عفونتت زیاد بوده مکه؟؟
وای ممممممن😟😟😟خدا پشت وپناهتون باشه الهی
هیچی نمیشه عزیزم اصلا نگران نباش تا جایی که لازم باشه بستری میکنن بعدم اگه بچه دنیا بیاد به امید خدا سالم و سلامته من دوتا زن داداشام تو همین هفته ها کیسه آبشون پاره شد بچه دنیا اومد خدو رو شکر صحیح ک سالمن الان
چرااااا
علائم داشتی؟؟؟؟؟
بمیرم برام میدونم الان چقدر نگرانی طبق پیامای قبلت احتمالا مال عفونت بوده
شنیدم عفونت شدید باعث پاره شدن کیسه اب میشه انشالله ب حق این روزا ی راهی باشه برای ادامه دادن بارداریتو بخوشی بغلش کنی
انشاالله که چیزی نمیشه گلم منم از اینجا برات استرس گرفتم
نگران نباش عزیزم تا چند روز بهت سرم وصل میکنن این هفته رو تموم کنی بعد برای زایمان امادت میکنن پارسال بچع دوستم همینجوری بود مثل هفته شما و اینکه دستگاه هم نرفت
الان خونه ایی یا بیمارستان؟؟؟؟سریع برو بیمارستان
نگران نباش عزیزم استرس ب خودت وارد نکن🙏🏻🥺
یاخدا چرا اخه
عفونت داشتی؟
چیکار باید کنید؟
سری برو بیمارستان
چرا چجوری
زایمان کردی
ای خدا بیمارستانی !؟
چجوریه
وای نگوووو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.