۴ پاسخ

من نه اهل گاز نیست مهربونه بچم
البته ی دوبار یکم فشار داد رو سینه اخم کردم یا ادا درآوردم که دردم میاد دیگه نمیگیره

پسر منم اینجوریه و فقط منو گاز می‌گیره بقیه حتی باباشو نه

چ بامزه

ولله دیگه شبیه خوناشاما شده گاز هاش

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته پانزدهم بارداری