۹ پاسخ

آره برای من مادرشوهرم از آلمان آورده

من برا دندونیش خودم دوختم🥰

تصویر

من گرفتم از سایت ۴۷۰

09904561841 این شمارشه بهش توی روبیکا بگو سایت داره نمیدونم ولی ازش بپرس

بله من برای یکسالگیش گرفتم بعد تولدش هم‌تو همین گهواره به یکی از مامانا فروختم

خیلی قشنگ میشه نازه

اره برای تولد یک سالگیش خیلی نازه

اره خیلی قشنگه

تصویر

من دوستدارم برا تولدش بگیرم

من برای دخترم اینجوری خریده بودم

تصویر

سوال های مرتبط