۲ پاسخ

اره منم همینطور گف اگ زایمان نکردی بیا آخرین سونو 33 هفته نوشته بود دیگ نرفتم .
حتی معاینه لگنی برام ننوشت

چرا والا بری بهتره بنظرم

سوال های مرتبط