من 18 فروردین گرفتم
تدریجی بگر اذیت نشه ازهم حالا کمش کن
منم قرار ۱۲اردیبهشت بگیرم دوست داشتم بمونه ۲سالش بشه ولی چون میره رو به گرمی برا همین میگیرم اردیبهشت
امیدوارم راحت باشه
منم دوستدارم بگیرم ،😂😂ولی چندبار به دخترم گفتم اوخ شده مامان نمیتونی بخوری میاد بوسش میکنه تازش میکنه میگه خوب شد حالا بخورم دیگع
من امروز صبح شروع کردم و گرفتم
چسب زدم هربار میاد سمتش میگم اخ اخ جی جی اوف شده خیلی گریه و بی تابی کرده ولی سرشو با خوراکی و غذا و فیلم گرم کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.