۱۰ پاسخ

دکتر ب من گفت ماه بعدش
گفت اون موادی که تزریق کردن رو جنین تاثیر میزاره
حالا درست و غلطشو نمیدونم

من وگفتن ماه بعدش اقدام کن.امادکترم دعواکردگفت بایدحداقل۳روزبعدش اقدام میکردی چون احتمال گیراییش بالاس بعدعکس

دو روز بعدش اقدام کن مشکلی برای جنین بوجود نمیارع

دکتر به من گفت اگر میخاهی تاثیر روی جنین نداشته باشه باید صبر کنی یه بار پریود بشی بعد اقدام کنی یعنی تقریبا یک ماه

همون ماه اقدام کن منکه چند روز بعدش

دکتر به من گفت ماه بعدش

ماه بعدش

سه روز بعد دكتر من گفت اقدام كن

دو سع روز بعدش

اره من عکس رنگی ک ازم گرفتن بعدش اقدام کردم ماه دوم باردارشدم

سوال های مرتبط