از ۱۲ تا ۸ صبح
اگه صبح تا یازده دوازده میخواین شب یازده اینا یچی بده بخورن دیگه نخورن تا فردایی همون موقع آزمایشگاه تا ساعت دو نمونه میگیره نیاز نیست صبح زود بری
چکاب که دکتر به من گفت همین الان برو ازمایشگاه غروب بود بعبد میدونم بچه ها منع بشن
۸ ساعت ناشتایی باید باشن منم فردا دخترم چکاب داره
آب مجازه خوردنش
من به ارکان از ۱۲شب به بعد چیزی ندادم جز اب ۹ صبح رفتیم ازمایش داد ادرار و مدفوعم که توی طول روز مجازه دگه فرق نداره
چکاب چی میبری؟
۸ساعت ناشتا ینی شام رو بده بذار بخابن
از ۱۲ شب دیگ اب و غذا نخورن تا فرداش دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.