پوشک تب سرماخوردگی
پوشک تب سرماخوردگی

تصویر
۱ پاسخ

دختر من کوچیک بود چهارسالش خیلی جرم گرفتهدبود افتضاع. بردم دکتر یک قطره داد گفت هر چندساعت بچکون تا فردا تا نرم. بشن فردا شستشو بدیم همون یک بار براش ساکشن کردن تموم شد رفت ..دیکه جرم نگرفت

سوال های مرتبط

مامان عروسک و تودلی❤ مامان عروسک و تودلی❤ ۶ سالگی