۵ پاسخ

معمولا عیدی میدن به مادرمیدن دیگه .اونام یه خانواده ن جدانیستن

خوب دیگه ی تومن مادر ی تومن هم پدر و بدین اینجوری خیلیم خوبه

خداروشکر ما این رسمارو نداریم.
البته که مامان و بابا فرقی ندارن، باز بابا باید به مامان پول بده دیگه بگین ما یه جا ریختیم به حساب اصلی😂

ما که فقط بزگترا به کوچیکترا عیدی میدن

عیدی دادن و گزفتن خیلی خوبه... ما که اصلا اهل عیدی دادن و گرفتن نیستیم از بزرگترمون تا الان

سوال های مرتبط

مامان حسنا گلی👩 مامان حسنا گلی👩 ۶ سالگی
مامان حسنا گلی🥰 مامان حسنا گلی🥰 ۶ سالگی