معمولا عیدی میدن به مادرمیدن دیگه .اونام یه خانواده ن جدانیستن
خوب دیگه ی تومن مادر ی تومن هم پدر و بدین اینجوری خیلیم خوبه
خداروشکر ما این رسمارو نداریم.
البته که مامان و بابا فرقی ندارن، باز بابا باید به مامان پول بده دیگه بگین ما یه جا ریختیم به حساب اصلی😂
ما که فقط بزگترا به کوچیکترا عیدی میدن
عیدی دادن و گزفتن خیلی خوبه... ما که اصلا اهل عیدی دادن و گرفتن نیستیم از بزرگترمون تا الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.