من وقتی یکی رو گوشیم یه تک میزنه بعد قطع میکنه خودم دیگه زنگ نمیرنم
میدونی چرا
چون میگم شاید اشتباهی دستش خورده وزنگ زده 😄
میگم اگه کاری داشته باشه خودش دوباره میزنگه
احتمالا خواهرت هم همین فکر رو کرده
بنظرم یبار پیششون دلخوریاتو بگو بعد تصمیم بگیر ک چکارکنی
شاید اونام حرفی بزنن ک قانع کننده باشه
رک و راست بگو حرفاتو بعدم بگو اگه توی جمعتون اضافی ام مستقیم بهم بگید
نه منم باشم ناراحت میشم
بیخیال بابا زنگ نمیزنن توام نزن بزار اونا بزنن چرا خودتو درگیر میکنی.من خودم اصلا به کسی زنگ نمیزنم فقط اونا زنگ میزنن😂😂😂حوصله جواب دادن ندارم کلا.
بنده خدا میخواد بره عقد درگیر بوده دیکه الان تواین شرایط همه ذهنشون مشغوله
من باشم ی بار با خونسردی وقتی دوتاشون هستن میگم بهشون بیرون میرید منم بگید شاید بیام باید بگی نزار تو دلت بمونه ولی با ارامش بگو
تواین دنیا به این سختی بزن بکش ارزش نداره ادم باهم قهر کن ول کنه بابا
شاید ندیده زنگ زدی
یا سایلنت بوده
اونم بالاخره مشغول بوده
خود من درگیر مراسم باشم کلا از صبح تا شب سر به گوشی نمیزنم
یا
عزیزم همین سوالها رو ازش بپرس....منطقی بدون اینکه گله کنی؟
فقط،دلیلش رو بپرس...
خواهرته....بپرس ببین چی میگه
من فک کردم ک ناراحتن یا مشکلی دارن ک زنگ نمیزنن برا همین طاقت نیوردم و زنگ زدم خودم
اشتباه کردم کاش نمی زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.