بنظرم نگو بابات بوده
بگو خودت بودی
حالا ی چراغه عزیزم چیزی نشده ک خودتو ناراحت میکنی
چراغش خیلی گرونه؟مساله مهمی نیس که سخت نگیزید منم دوران عقدم پدرشوهر خدابیامرزم ماشینمو مالوند به در پیش میاد
بگو خودت زدی
درخواست میدی عزیزم من پرم
بگو خودت زدی اصلا نگی بابات بوده که
ماشینتون چیه
هرچی میگی بگو فقط نگو کار بابات بوده
عزیزم اگر رابطتتون جوریه که میتونی راستشو بگی راستشو بگو و بگو بابام خیلی ناراحت شده بود بهش گفتم فدای سرت میخواست درستش کنه من نزاشتم
ولی اگر بگی خودم بودم و یهو بابات جلوی همسرت چیزی بگه و بفهمه دروغ گفتی بدتره
با باباتم بخوای هماهنگ کنی که گفتی خودت بودی اون بنده خدا بیشتر خجالت میکشه
ببین اگر بولش داری ببر تعمیراتی بگو یه چراغ دقیقا متل همین بده دارن بهت میدن
عزیزم چراغ که مسئله نیست فوقش عوص میکنید شاید از اولش دست همسرت همینطوری شده
اسم بابات رو نیاری یه موقع
فدای سر بابات اگم فکر میکنی شوهرت ناراحت میشه بگو خودم زدم بعدا درستش کن خداروشکر یه خسارت جزی
فداسرت عزیزم مال همینه آسیب میبینه انشالله سایه پدرت سالیان سال بالاسرت باشه این از همه باارزش تره
پیش میاد بالاخره.
منم ماشین بابامو برداشتم چند بار کوبوندم این ور اون ور.
حالا پدرت نمیکرد شاید دست خودت اینجوری میشد وسیله است دیگه
اشکالی نداره فدای سرت ،به شوهرتم راستشو بگو
حالا بگو خودم زدم عزیزم چیزی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.