۵ پاسخ

با گوشی زیاد بازی میکنه؟جلوش بحث کردین؟زیاد تلوزیون می بینه؟خیلی تو خونه مونده؟اگر هیچکدوم از اینا نیست ببر ازش یه ازمایش بگیر

منم همینجوره تازه از دستش نشستم به گریه کردن

سلام عزیزم نگران نباش چون تنها نیستی
دختر منم اینجوریه عصبانی پرخاشگر تندخو هیچی نمیخوره حرف گوش نکن و.........

اول ی چکاب ببر شاید کمخونی داره

دمنوش گاوزبان ببین خوبه بهش بده

سوال های مرتبط

مامان یونا مامان یونا ۶ سالگی