۳ پاسخ

بنام خدای بهار آفرین / بهار آفرین را هزار آفرین
به جمشید و آیین پاکش درود / که نوروز از او مانده در یاد بود
نوروزتان مبارک

اینقدازپیام بدم میادیاتلفنی زنگ میزنم تبریک میگم یاکلا نمیگم

هیچی.

سوال های مرتبط

مامان رادین و دلوین❤ مامان رادین و دلوین❤ ۶ سالگی