چرا نشون نمیده
کودک سرماخوردگی تب

تصویر
۱۰ پاسخ

نه بنظر من نرو
وظیفه برادرته بره خونه بابات اینا کمترین حالتش این بود خودش تنها میرفت
تازه بری کلی میره تو قیافه ممکنم هست کلا نیاد فردا شب

نه بابا ولش کن
داداشتم ک به حرفشه

نه.‌این ازوناس که شوهرشم کشیده سمت خودش‌ .اصلا نرو و محلشونم نذار. بچه اشونم بدنیا اومد زنگ نزن

خوشبحالش چقد شوهرش به حرفشه☹️

عزیزم ببخشش ازبزرگانه بنظرم این یه باروبرو به خاطربرادرت اونم تقصیری نداره گیرافتاده بین خانوادشو زنش یه خانواده این غریبه نیست بگی بیخیالش برادرته روتون توروی همدیگه است بروکه این کدورتاازبین بره
اگه رفتی وبازم بی‌احترامی کرد اونوقت حداقل دیگه عذاب وجدان اینونداری که تقصیرتوبوده میدونی چجوری دیگه باهاش رفتارکنی

و اینکه اون هدفشه که شمارو جداکنه و نباید بزاری ب هدفش برسه

من برعکس بقیه میگم برو و حیفه برادرتو بخاطر یه سلیطه از دست بدی

چقدر دنبال اینی که با همه بی محلیاش بری خونشون
ول کن بابا
حالا حامله باشه چه گلی کاشته مگه
اگه داداشت بی معرفت نبود و رابطش که شماها ادامه میداد الان میگفتی گور بابای زنش مهم داداشمه میرفتی
ولی وقتی داداشت کامل در اختیار اونه توهم محل نزار

خانه بابا نیومد تو بری خانشون که چی بش داداش خودش یاید می امد‌شعورش می‌رسد

من مدلم اینطوریه که تا سعی دارم مداراااا میکنم رو مخمم باشه طرف دوری میکنم ولی خودمو درگیرش نمیکنم سعی میکنم زیاد نبینمش.... که به قهر و دعوا ختم بشه ولی اگه روزی به اون مرحله برسه دیگه کلا کنارش میزارم و آشتی نمیکنم.شماهم بهتر اول خونه مامانو بابات ببینیش واکنششو نسبت به خودت ببین بعد تصمیم بگیر برا آشتی.مگر اینکه میدونی خودت مقصری...

سوال های مرتبط