مشکوک میزنیاااااا
نیسان ابی
گوشی نوکیااا
سوختی گازوییلی قاچاقی؟؟😂
همین قیمته،جفت همینم خودم دارم در کنار گوشی لمسی
مثل این سامسونگ خریدم 1800
منم واس تماس مهم ب یک نفر به 😁
خیلی خوب گرفتی
دیجیکالا ک زده سه و خرده ای .
منمهمینقیمتگرفتم
چقدخوووب من شوهرم گوشی لمسی شو ب چوخ میده گفتم ازینا براش بگیرم
به چه درد میخوره دیگه این گوشیا ؟ برا چی گرفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.