۸ پاسخ

مشکوک میزنیاااااا
نیسان ابی
گوشی نوکیااا
سوختی گازوییلی قاچاقی؟؟😂

همین قیمته،جفت همینم خودم دارم در کنار گوشی لمسی

مثل این سامسونگ خریدم 1800

منم واس تماس مهم ب یک نفر به 😁

خیلی خوب گرفتی

دیجیکالا ک زده سه و خرده ای .

منم‌همین‌قیمت‌گرفتم

چقدخوووب من شوهرم گوشی لمسی شو ب چوخ میده گفتم ازینا براش بگیرم

به چه درد میخوره دیگه این گوشیا ؟ برا چی گرفتی؟

سوال های مرتبط