#تب#استامینوفن#سرماخوردگی#نوزاد

تصویر
۱۳ پاسخ

وای نه بورس خیلی بده همکار منو به خاک سیاه نشوند

بنظرم همون طلا رو نگه دار با اون پول. خیلی سخته ولی فعلا بگذرونید اگه لنگ موندید طلا بفروشید ولی نگهش دار

بزرگترین اشتباه
الان بورس همش منفیه

دوست من 800میلیون گذاشت پولش شده 150میلیون گول نخورید

بورس کار درستی نیست

نه اصلنننننن

نه یکی دو گرم بفروش دستتون زیاد خالی نباشه انشالله شرایط درست میشه

هر جامیخای بزار غیر از بورس که یه باد میره

بورس ک فعلا تعطیله

ماشین دارید اگه دارید روش اسنپ کار کنه درآمدش بیشتره اگه نه با طلات ماشین بخر

ن نکن عزیزم اصلا اعتمادی نیس تاحالا کسی توی بورس سود نکرده ک شما بکنی

بووورسس؟نههههه اصلااا نرو سمتش
طلا رو بفروشید بخورید بهتره تا بورس

۱۵۰ تومنم توی بورس رفت به چو....... پسندازم بود شوهرمم خبر نداره

سوال های مرتبط