تب تب سرماخوردگی

بفرمایدبامیه خودم پز😉☺️

تصویر
۲۶ پاسخ

مای گااااد😍😍چ بازاری درست کردی حتی بهتر
تبریک میگم عالیه👏👏👏❤️

نوش جان از قیفت عکس میزاری

تو مسلمونی خواهر 🥺🤤😍نووووش

چقدر حرفه ای به به
من درس کنم مثل چوب خشک شد همه رو ریختم دور 😂

آفرین خیلی خوبه نوش جان

واااییی چه خوشرنگ
میخوره که خیلی خوشمزه هم باشهه😋🤤

چقدخوشکلو خوشمزس دهنم اب افتاد گفتم شوهرم بخره البته بیرونیا ناسالمن و به این خوشگلی نیستن

چقد ترو تمیز و خوشگل😍😍

دستورشو میفرستی اینجا

مواد لازم اش مقدارش بگو بانو جان تو توضیح مقدار شهد هست بامیه نیس

نوشجان عزیزم خیلی خوب شده میشه طرز تهیه اش رو بهم بگی؟

سلام با آرد چی درست کردن بعد بدون قیف میشه درست کرده

بدون قیف میشه درست کرد جواب بدین

🤤🤤🤤🤤

به به

نوشجان

من قیف ندارم به جای قیف از چی استفاده کنم

ماشاا... نوش جون

مهمون نمیخای خواهر؟ 😋☕

از کجا دستور گرغتی میشه دستورش بزاری؟؟؟

دستورشو میدی عزیزم منم درست کنم امشب

چطور درست کردی مندرست کردم جالب نشد

به به
عزیزم من درست کردم ولی نرم شد میدونین شما علتش چی بود؟

بابا به به 😍

باریکلا چه کدبانو😍

به به

سوال های مرتبط

مامان عروسک و تودلی❤ مامان عروسک و تودلی❤ ۶ سالگی
مامان رادین و دلوین❤ مامان رادین و دلوین❤ ۶ سالگی
مامان رادین و دلوین❤ مامان رادین و دلوین❤ ۶ سالگی