عزیزم فنر بزنید ،راه لوله گرفته چون مشاع اوناهم باشماتو هزینه شریکن ،فیلم بگیر یاصداشون کن اصلا کوتاه نیا ،اگرقبول نکردن بگو ازطریق قانون وپیگیری میکنم .اماحتما فیلم بگیر
من پارسال که خونم آب گرفته بود فیلم گرفتم فرستادم برا خانم همسایه بالاییمون بهش گفتم ببین چه وضعی شده تا رو مچ پامون تو آب بود من مجبور شدم خونه تکونی کنم همه چیو بشورم
سلام عزیزم خونتون هم کفه ماهم همین مشکل با همسایه طبقه بالا داریم متاسفانه لوله آب خروجی حموم و روشویی و سینک ظرفشویی مون یکیه و سالی یکی. دو بار لوله ها میگیره اونا میرن حموم آب از حموم ما میزنه بالا میاد تو خونه منم یکسال پیش سر همین موضوع مجبور شدم فرشام بدم قالیشویی وسط زمستون کل خونمون آل حمومشون گرفت
ماهم خودمون میریم لوله ها باز میکنیم اونا جدا نمیکنن
من خودم به همسایه بالامون گفتم گفت درست میکنم ولی فعلا نکرده باز اگه پیش بیاد من رو یه پا میمونم که درست کنن
توام خودت اگه میتونی برو بهشون بگو منتظر مرد ها بمونیم پیرمون میکنن
باید بهش بگین اگه شوهرت نمیگه خودت بگو بعدم قبول کردنی نیست که اونا قبول بکنن یا نه اگه قبول نکنن میتونین ازشون شاکی بشید نمیشه که همش آب چاه بیاد بالا خونه زندگی آدمو به گند بکشه
شاید لوله پایین گرفته که از خونه ی شما میزنه بیرون لوله باز کن بیارید ببینه خوب
همسایه مام همین مشکل داشت رفتن باهم حرف زدن قشنگ درست کرد حالا شما حرف بزنید شاید مشکل ازخونه خودتون مثلا برا مادرشوهرم این اتفاق میافتاد لوله کش گفت شیب لوله خونتون کم اب برمیگرده خونه اونا ویلایی لوله رو عوص کردن درست شد
خودت برو بگو به همسایتون بیا زندگیمو بیا ببین خودتون تحمل این وضعیت رو دارین؟
قربونت خدا برم نمیدونم چه حکمتی توی این کار بود
طبقه اول راه فاضلابش جداست خیالش راحته کاش واسه ما هم جدا بود😭😭😭😭
اصلا نمیتونم زندگی کنم همه ی فکرم شده این مشکل دلم واسه بچه هام میسوزه همش. در حال بشور و بساب جوونی خودم دراه هدر میره
اصلا نمیتونم با این موضوع کنار بیام
حالا شوهرم رفته فنر خرید میگه خودم هر ماه یه بار فنر میزنم که دیگه بالا نزنه ولی من بدم میاد اصلا وجود اون فنر توی بالکن نمیتونم تحمل کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.