تب فرزند پروری شیر خشک

تصویر
۳۳ پاسخ

عزیز بدت نیاد ها خیلی خیلی ازتون معذرت میخوام ولی انتقاده و هر کی اختیار خودشو داره ولی عزیز اینارو رسم میکنین خب فردا وظیفه میشه برا اولیا که اره باید عیدی هم بدین مثل روز معلم که رسم کردن هر سال باید یه چیزی چشم گیر هدیه بدیم اگه کم باشه یا ناچیز خانما اخم و تَخم میکنن یا بین بچه ها فرق میزارن.بخدا 80درصد اولیا شهریه رو به زور جور میکنن میدن

عیدی چیه باز همشم که آنلاین تدریس میکردن وتعطیل بودن
همون روز معلم هدیه کافیه

اخرالزمون شده بخدا،اینا نشونه هاشه🥴من دارم میگم حیف شهریه ای که دادم همش انلاین بود اونا عیدی میخوان😐😐😂😂

عیدی به معلم اولین باره میشنوم

یاخدا این چ سمی بود دیگه 😐

چه عیدی بدیم خیلی خوب درس میدن بعدم عیدی بدیم

وا
چه عیدی بدیم
ما مدرسه خصوصی هست دخترم
ولی عیدی نمیدیم

واای زیاد نیس واقعا سه تومن؟؟؟؟
کلا معلم های پیش دبستانی حقوقشون کمه،چه دولتی چه غیر انتفاعی،دولتی ها که هیچی یاد نمیدن علنا،
من دخترم غیرانتفاعی میره و موقع تعطلیلی ها هم باز بود،و بشدت راضی بودم ازشون،فوق العاده بودن،،،ولی هیچوقت مدیرشون نگفتن عیدی بدین،اصلا حرف عیدی هم نزدن،
در کل اگرم به پسرتون کمک کردن جز وظیفشوون بوده،پس بچه ها برای چی مدرسه میرن؟!
اگرم بحث عیدی هست بهتره ی مبلغ معقول باشه

وا عیدی چیه خواهر پول میگرن وظیفشونه درس بدن نمیدونم این عیدی دادن ب اینا کی رسم کرد هنوزم بدهکارن کلی شهریه می‌دیم ولی دریغ ازیه درس خوب دادن

وا اینو دیگه کی رسم کردن

بستگی به خودتون و شرایط مالیتون داره

زیاد نیست
مگ عروسی هست مگ شام خوردی میخوای سه ملیون بزنی
به ما که نگفتن با اینک پیش دبستانیش خصوصی
میگفتن هم پونصد میزدم

خندم گرفت
چقدر مردم ما ساده ان بخدا
اون سه تمن دم عیدی بده نیازمند

مگه باید عیدی بدیم

شما بگین چشم عیدی دخترمم شما واریز کنید

من یادمه قدیمه بابای مدرسه فقط طلب عیدی میکرد همه هم با عشق بهش عیدی میدادن چون واقعا نیاز داشت

دوستای خوبم چقدر کامنتا برام عجیب بود همونطور که کامنت من برای شما عجیب بود🤦‍♀️😅
هر شهر و منطقه ای رسم خودشو داره،ضمن اینکه عیدی دادن اجبار نیست یک نفرو دوست داری بهش میدی حالا بحث‌معلم یا دوست یا اعضای خانواده نیست
من بیشتر برای مبلغش سوال پرسیده بودم
ما پارسال هم دادیم اما هیچ اجباری از طرف مدیر نبود فقط جهت تشکر از معلم بود🙏

اولین باره میشنوم همون روز معلم بسه آدم به خانواده خودش نمیتونه عیدی بده معلم از کجا دراومد

والا من پول شهریه ۳تومان نتونستم بدم مدیر همش زنگ میزنه شرایط خیلی سخته

این دیگ چ سمی یود😂😂😂
بخدا من جات باشم اصلا نمیدم چقدرم پرروان تو این شرایط عیدیم میخوان اولین بار میشنوم والا
چقدر ساده ای سه تمنم میخوای بدی😐😐

عجبببب

اصولا عیدی رو کارفرما به کارکنانش میده، یعنی مدیر مدرسه خودش باید به دبیراش عیدی بده نه اینکه از اولیا بگیرن

منم اولین باره میشنوم عیدی به معلم

والا تا حالانشنیدم کسی به معلم عیدی بده

از کجا معلوم خود مدیر عیدی رو کش نره به نان معلم به کام خودش

معلم ها که ده میلیون عیدی گرفتن از دولت ، کوفت بگیرن دیگه . شکر خدا نصف سال هم که تو رختخواب درس میدن

باع چه عیدی تاحالا نشنیدم‌کسی عیدی بده

عیدی به معلم چه ربطی به والدین داره اولین باره شنیدم ...

این از کجا اومد دیگ ندیاااااا چقدر ساده ای

مهد پسرم پارسال مدیرش نفری ۵۰۰ گرفته بود.ولی اجباری نبود گفت اگه مایلید که دیگه ادم روش نمیشد نده...امسال که فعلا چیزی نگفتند فکر نکنم بگند یعنی‌ولی احتمالا یسری از والدین میخرند چیزی برای معلم مطمئنم😑😑

عیدی چی ..تا حالا ندیدم از اولیا عیدی بخوان به معلم یا مربی😳

به ابجیتم عیدی بده😁

من شهریه دخترم رو بزور میدم عیدی چیه❌😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۶ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۶ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۶ سالگی
مامان حسنا گلی👩 مامان حسنا گلی👩 ۶ سالگی
مامان 💟 پرنسس مانیسا مامان 💟 پرنسس مانیسا ۶ سالگی
مامان سامیار و رستا مامان سامیار و رستا ۶ سالگی