اگر براتون سخت نیس اجاره کنید
برنگرد فعلا گه میکن مخازن نفت زدن اخبار اعلام کرد ،آلوده شده هوا بهتر خونه اجاره کنی گلم
منم شرقم دوشنبه هفته پیش رفتم شهرستان ،دیروز برگشتم، دیشبم ک همش داشتن میزدن،
کجا میشینی؟
چرا برنمیگردی خونه ت. از چیزی نترس بنظرم..
منم ب شوهرم گفتم منو اسیر این خونه اون خونه نکن مث جنگ ۱۲ روزه. تو خونه خودم نشستم. اگه قرار ب مرگ باشه از یه پله هم ادم میتونه بیوفته و فوت شه. من نرفتم اصلا. فقط چند روزی ک خونه مامانم بودم. از تهران بیرون نرفتم.
منکه باشم اجاره میکنم راحت زندگیمو میکنم.
ماهم جنوب تهرانیم ولی نشستیم خونه گفتیم قرار باشه بمیریم که هرجا بریم میمیریم فرق نداره
اگه هزینش براتون سنگین نیس اجاره کنید تا پایان سیزده بمونید تهران دیشب بد بوده من فیلمشو دیدم از صداش بخدا ترسیدم
بستگی داره ی سری ها بهشون بر میخوره
الان من داییم رفت اجاره کرد ی کم ناراحت شدن ولی خب این گفته گرونیه منم دوتا بچه دارم بچم کوچیکه گریه میکنه سختمه
تازه تو روستای زنداییمم اجاره کردن کنار خونه مامانش
اجاره کنید وسیله میخواد مگه اینکه قرض بگیرید از فامیلا بعد بهشون برگردونید
ولی بنظرم پاشو برگرد سر خونه زندگیت این همه ادم تو اون شهرا دارن زندگی میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.