منو باش ک راحت ن زنگ میزنم ن میرم 😂😂 بااون زن عجو ز ه شون
دقیقن برادر منو زنشو توضیف کردی زایمانم کرد مادرم فقط رف مامانم میخواس بره کربلا زنگ رد بیام خونتون گفتن نیستیم خونه برادر خانومم هستیم مادرم گف کدومشون من میام ازونا هم خداحافظی کنم بهونه اوردن بعدن فهمیدم زنش بینی عمل کرده نمیخواس بدونیم
چه حوصله داری حرص میزنی قطع رابطه دعا کن همیشه شاد باشه ،مسلا من خواهرم مریض میشد یت بچهاش سریع ب من زنگ میژد ک بیا مارو ببر دکتر چون من رانندم من بچه مریض داشتم چند سال ذره ای کمکم نبود ،وقتایی ک دعوتشون میکردم خونم سریع شوهرش میگفت بریم خوابم میاد خستم با اینکه همسر من تو فامیل ب مهربونی تکه با شوهر من حال نمیکنن، (حسادت هم هست )بعد الان با چند تا خانواده رفت امد دارن ک خواهرزادم میگه خااه ما ساعت ۲ شب اونجا بابام قلیون میکشه میخنده خوش میگذرونه وقتایی ک خواهرم با اونا اصلا یاد من نمیکنه ک بجه خواهرم داغ دیده بگم بیاد داریم اش درست میکنیم یا چیزی منم گذاشتمش کنار در حد سلام علیک (الان خودم دوست زیذدی دارم ک باهاشون برم بیرون یا برم سر باغم دور بزنم وقتایی ک بگه زنگ نزدی عین خودش برخورد میکنم ولی حرص نمیزنم باهرکسی عین خودش
همه ی اینا به کنار، چکار میکنن زن و شوهر اینقدر باهم هماهنگ هستن، اینقدر طرف زناشون هستن،چرا برای من اینطور نیست، منکه همه جوره خودمو بهش ثابت کردم،اونا چی نشون دادن که ما نداشتیم
خدا کنه هر برادری باهر زنی ازدواج میکنه پای خواهرش ازخونش نبره دل خواهر خیلی میشکنه من زن برادرم از برادرم خیلی بهتر بخدا بهترین سفره بهترین وسایل خونش فقط وقتی ما میریم استفاده میکنه خیلی احترام میداره مارم ازاونا نیستیم داعم اوار شیم سرشون یا دخالت کنیم اگثرا همو سالی یبار اونامیان سالی یبارم ولی شمام هیچ زنگ نزن بعصی وقتا حتی برادر ادمم ارزش خوردشدن ادم نداره
براچی بری بپشو ببینی وقتی نمیفهمه زنگ بزنه بیاین من دوستم اینجوری بود هم وقتی ک خودش میخاس بیاد حتی . هم وقتی من میخاستم برم
باهاش کلا قطع کردم
من مامانم فوت کرده بود اون اومد ولی بابای اون فوت شد انقدر نفهمه زنگ نزد حتی بگهههه بابام فوت کرده ک منم برم تسلیت
سه چهار ماهی بود حرف نمیزدم ک باباش فوت کرد ولی باهاش قهرم نکرده بودم اخه خودش مث گا و رفت . ببین زنگ زد اخرین بار دقیقا دوسال پیش
گفت جاریم پشت خطه زنگ میزنم بت.دوسال گذشته زنگ نزده.
ولشون کن تو کار بدی نکردی خواستی احترام بزاری خلایق هرچه لایق پس فردا روز گله کرد حرفی داری براگفتن
زنداداش منم همینه دختر خالمم هستا ولی کلا یه کاری کرد هممون از هم سر شدیم کلا هر دفعه یه جور میخاد درگیری درست کنه منم سعی میکنم زیاد نبینمش ولی مامانو بابام تا چیزی میگه معذرت میخوام میرن بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.