اگه تو تعیین جنسیت کیک نگیریم خیلی بد میشه ؟ میخام فقط بادکنک بگیرم!؟

۹ پاسخ

اخه جشن و کیک دیگه بدون کیف صفا نداره بازم به خودت و سلیقه خودت بستگی داره عزیزم

نه چه عیبی داره مهم اون فیلمه که بمونه براتون انقد سختش نکنید

کیک باعث میشه عکساتونم قشنگ بشه خیلی ساده میشه بادکنک خالی .. بادکنکای ابی وصورتی بگیر هرکسی میگه پسره توعکس ابی بگیره دستش هرکسی میگه دختره صورتی من کیک سفیدگرفتم گفتم ی طرفش صورتی کردن ی طرفش ابی

من اصلا جشن نگرفتم تو سونو. دکتر به جفتمون گفت

منم هیچی نخریدم میخاستم برم سونو دوتا گل رز رنگ ابی و صورتی خریدم بردم دکتر وقتی میخاس جنسیت رو بگه یکی از گل هارو قیچی زد گلبرگ هاشو اما اگ جشنه بدون کیک زشته

من با اینکه بچه اولم بود هیچ جشنی نگرفتم فقط گفتم خداروشکر که سالمه

منم نگرفنه بودم

من هیچی نگرفتم بعدا میرم‌دو تا عکس آتلیه ای میگیرم

خب چرا

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته بیست‌وهفتم بارداری