فقط شیاف میتونه کمکش کنه هم تبش و کم نمیکنه هم درد پاهاشو سر ساعت یک سوم شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ بذار براش
امشب خیلی سخته براش ان شالله از فردا شب دیگه تموم میشه
استا یا شیاف استفاده کنید تبشو چک کنین هی
دیگ من مجبور شده بودم هر نیم ساعت پاشویه کنم انقد که تبش بالا بود
نصف شیاف دیکلوفناک ۵۰ بزن واسش تا آرومشه متخصص بهدمن گفت
واسه پسرمن سختترین واکسن بود
مضخرف ترین و بدترین واکسن هست من بچم روزی 5وعده غذا میخورد آروم بود الان یکماه گذشته از واکسنش لب به غذا نمیزنه اینقدر بداروم شده هی نق نق نق داعم چسبیده بهم از زندگی سیروم کرده فقط
برا ما خیلی آسون بود خداروشکر چندروز پیش زدیم تب اینا نکرد فقط دوبار استا دادم همین
من دیروز صب زدم
سختیش شب اوله
هر4ساعت بروفن دادم من
هم تبش قط شد هم دردش کمتر
صب بهتر میشه جاش دوروز درد داره
پسر من امروز اوکی بود تبم نکرد
شیاف فقط استامینوفن ۱۲۵ نصف بزن
اگه سر۴ساعت پاراکیددوبرابروزنش بدی کنترل میشه ویکم عصاره گوشت یاشیربادوم بده بهش
هندونه هم عالی بده بخور
بخاطره همین چیزا نمیزنم دیگه۱۸ماهگیشو واسه چی بچرو عذاب بدم بخاطره یه واکسن
دختر منم امروز واکسن زده ولی هنوز پاهاش نگرفته راه میره ولی تب داره تبش یهو میره بالا یهو میاد پایین خیلی میترسم
سختیش همین امشبههه🥺
پاهاش دو سه روز درد داره
باید دوسه رو استا بدی که دردشو اروم کنه
دقیقا برا بچه منم
من بیدارم 37/7دما بدنشه
منتظرم یکم دیگه بگذره بهش شربت گل خطمی بدم شاید رو تبش تاثیری کنه
اخی🥴🫠الهییییی…….من خودم تب کردم از استرسش هنوز نزدم ولی طبق تجربه بقیه مامانا فردا صبح که بیدار شه خوب میشه ایشالا،نهایتا تا فردا شب یا پسفردا یه کم پاش درد میکنه😪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.