کیا قرص ضدبارداری میخورن؟

۵ پاسخ

من قرص سه رنگی میخورم الان۴ماه

مارولین من سه بار خوردم آدم دیوونه می‌کنه دیگه نخوردم

من میخورم دروسبلین

من قبلا مارولبن مبخوروم الان‌پبدا نمیکنم روکین میخورم

من میخورم الان ضد بارداری شیر دهی

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۴ ماهگی