۷ پاسخ

والا همیشه قرص لاغری خوردم کاش لاغر بود دنبال چاقی بودن

اینا خیلی خوبن ولی نمی‌دونم توی شیردهی خوبه یا نه

توشیردهی یعنی هس قرصی ک عوارض نداره مجازه بعدش کسی ایتفاده کرده؟داغون شدم خیلی بدشدم🤦‍♀️

عزیزم اینا قرص جوانه گندم نیس تو شیردهی نباید بخوری

مگه تو شیر دهی ضرر نداره

میشه عکس بدی منم بخرم تاثیر داره

سوال منم هس

سوال های مرتبط