خانما کیا قرص ضدبارداری میخورن؟

۶ پاسخ

کدومتون تری فاربه میخورین؟همون قرصهای سه رنگ. طرف ما از این قرصها دیگه نمیارن میخواستم بدونم شهرهای دیگه هم نمیارن

من ال دی بعد از ۶ ماهگی هناس

چی میخورین اسمش چیه

من میخورم😋

من🫠

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی