۱۱ پاسخ

من هرشب داشتم ولی نمیدونم چی دربیاد

من هرشب داشتم

هرشب که نمیشه یک شب درمیون ولی ماهی که باردارشدم اصلازیادسختش نگرفتم

ممکنه با اقدام هر شب باردار شی اما اسپرم ها ضعیف میشن و احتمال بارداری رو پایین تر میاره در کل یه شب در میون بهتره و اگه تایم تخمک گذاریت رو بدونی که عالی میشه

هرشب ک نه 😂

من فقط یبار اونم تو جنگ🤣

من شب درمیون داشتم باردار شدم

منننن هر شب اقدام کردم الانم یک دختر یک نیم ساله دارم دوقلو بود ولی یکی رو از دست دادم

من هرشب ن ی شب درمیون رابطه داشتم انشالله خدا دامنتو سبز کنه♥️💚

شاید باورت نشه من هنوز بلد نیستم اقدام چجوریه فقط میدونم شوهرم باید ارضا شه توم😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

سر اولی هرشب داشتم سر دومی سه چهار بار فقط داشتم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی