۱۳ پاسخ

سلام عزیزم نگران نباش
استرس برات خوب نیست
انشالله که ماه درد باشه.
زن داداش منم ۳۴ هفته زایمان کرد نه آمپول ریه زده بود نه هیچی
خداروشکر سالم سالم بود و فرداش مرخص شد و آلان سه ماهشه 😍
همچیز دست خداست .. نگران نباش به خدا بسپار ❤️

منم همینم دقیقا سوالمه

سلام عزیزم دختر خواهر شوهرم 34 هفته بدنیا اومد سالم الان ماشالله 2 سالشه نگزان نباش

عزیزم هفته ۳۶ دستگاه نمیره فقط وزنش شاید یکم کم باشع نگران نباش انشاالله چیزی نمیشه

نگران نباش عزیزم استراحت کن این دو سه هفته را.

شاید ماه درد داری و با درد زایمان اشتباه میکنی…

من این درد ا رو دارم ی هفته دوهفته ای میشه دکتر بهم گفته زوده یکشنبه نوبت دکتر اهواز دارم ببینم بستریم میکنن یان

نگران نباش منم هم هفته توام یه سانت دهانه رحمم باز شده،دکترم فوق تخصص پریناتولوژیه،گفت تو این هفته حتی اگه بچه به دنیا هم بیاد نود درصد دستگاه نمیرن

عزیزم لطفن فردا برو پیش دکتر

من هفته شما بودم بهم شیاف پروژسترون داد ک‌ دردم شروع نشه

36هفته دیگه نمیره دستگاه

من ۳۴ هفته زایمان کردم یه صبح قبل زایمان و صبح روز زایمانم برام بتامتازون زدن
الحمدلله نرفت دستگاه
علت زایمانم فشار ۱۸ و دفع پروتئین بالا ۱۵۰۰

منم مثل تو ام خواهر یهو درد شدید میگیرم فردا نوبت دکتر دارم
ترشح ژله ای هم دارم ک مامانا گفتن ژله ای نشانه باز شدن دهانه رحمه
۳۶ هفته خوبه کمتر ۳۶ کمه منم نگرانم

سوال های مرتبط