۶ پاسخ

شروع تب هست

آره عزیزم اولا باید رو این آب سنجا خودت نیم بزاری یعنی الان تبش ۳۸و۱ هستش بعدشم درکل تب از ۳۷و۷ شروع میشه

اره تبه از ۳۷/۵ شروع میشه

داره شروع میشه

شروع تبه
مواظبش باش
اگه تازه دادی فعلا صبر کن دو۳ساعت اگه ۳۸ اینا شد دیکه پایین نیومد شیاف بزار

نه تب ۳۸ ونیم تقریبا ب بالا محسوب میشه

سوال های مرتبط