شروع تب هست
آره عزیزم اولا باید رو این آب سنجا خودت نیم بزاری یعنی الان تبش ۳۸و۱ هستش بعدشم درکل تب از ۳۷و۷ شروع میشه
اره تبه از ۳۷/۵ شروع میشه
داره شروع میشه
شروع تبه
مواظبش باش
اگه تازه دادی فعلا صبر کن دو۳ساعت اگه ۳۸ اینا شد دیکه پایین نیومد شیاف بزار
نه تب ۳۸ ونیم تقریبا ب بالا محسوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.