۴ پاسخ

من واسه دل دردش کندرتلخ میدم

کرابیه بجوشون بده عالیه

بهش گریمیچر بده تا رودهاش بهتر کار کنه🩵

احتمالا یبوست داره میگن شیرخشک گیگوز برای یبوست خوبه

سوال های مرتبط