۵ پاسخ

کلا هرچی خودمون بخوریم ب اونم میدیم بخوره

دختر من خیلی بد غذاست ولی مویز و پفیلا خیلی دوست داره بخصوص پفیلا بدون پوسته لینا

بستگی داره چی داشته باشم میوه، بيسکوئيت و شیر، آجیل،پوره سیب‌زمینی،...

میوه ، شیرموز ، ژله و کیک اگه باشه ، بیسکوییت مادر

موز پرتغال انجیر سرلاک سیب گلابی
خرما و ترکیبش با مغزیجات
بعضی وقتا ماست ماجان

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی