کلا هرچی خودمون بخوریم ب اونم میدیم بخوره
دختر من خیلی بد غذاست ولی مویز و پفیلا خیلی دوست داره بخصوص پفیلا بدون پوسته لینا
بستگی داره چی داشته باشم میوه، بيسکوئيت و شیر، آجیل،پوره سیبزمینی،...
میوه ، شیرموز ، ژله و کیک اگه باشه ، بیسکوییت مادر
موز پرتغال انجیر سرلاک سیب گلابی
خرما و ترکیبش با مغزیجات
بعضی وقتا ماست ماجان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.