سلیقه من نیست
و بنظرم قدیمی شده
نه زشته
مهم اینه ک طلاس حالا هررشکل و هر جوری ک باشه عزیزم مبارکت باشه❤❤
خوبه مبارک باشه از کجا گرفتی بدون اجرت و این که چقدر شد سه تا
نه😶😶
نه خیلیم قشنگخ
نه قدیمیه
نه گلم
عزیزم خوشگلن ولی بنظرم وسطی قشنگ تره چهار تا از اون مدل خیلی خوب میشه
وسطی قشنگه
سلیقه من نیست
چیزای ظریف و ساده بیشتر میپسندم
سلیقه من نیس ولی از بین اینا وسطی بهتره
همه گفتن زشته ولی من از وسطی خریدم
خیلی شبیهشن
برا من یکی صدو پنجاه شد
ششتاس
اگر پول داری حتما بخر
اگر به دلت نشسته بخر چون سلیقه ای
به نظر من قشنگه
ببین الان طلا خوبه
هرررررشکلی باشه😁😁😁
جالبه عزیزم
ولی خوب سلیقه هست
من النگو استخونی همیشه خیلی دوس داشتم و دارم
وسطی خوشگله
ن زیاد ظریف تر بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.