۵ پاسخ

کمپرس سرد بزار رو سینه هات

اخ سه ماهه از شیر گرفتم هنوزم شیر دارم
خشک نشده

من تا سه شب تو خواب بهش شیر میدادم سینه چپم ورم کرده بود یه بار دوشیدم یکم سبک شدم باز زیر دوش آب گرم ماساژ دادم
تا دو روز بعدش هی از سینه چپم شیر میومد تا خوب شد دگ

منم همینجور بود
رفتم دکتر بهم یه قرص داد برای خشک شدن شیر و یه قرص مسکن و ضد التهاب هم داد که خیلی کمک کرد و گفت اصلا دست نزن بهش و محکم با سوتین ببند
درد هم داره تا ده روز تقریبا ولی باید تحمل کرد

منم دو روزه گرفتم سینه درد دارم...خیلیم از نظر روحی داغونم..بچمم با شیر میخابید...حالا توماشین میذارم مبخابه ولی ن عادت داشته هی بیدار میشده برا شیر..حالا ک بیدار میش کلافس خاب نمیره...توروخدا شما چ میکنی

سوال های مرتبط