بچه ۵ ماهه هم نیاز به اروغ گیری داره؟

۱ پاسخ

من دیگه نمیگیرم ولی اگر بیدار باشه و خودم حال داشته باشم تو بغلم نکهش میدارم تا خودش آروغ بزنه
ولی نی نی شما چون رفلاکس داره بهتره فعلا بگیرید

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی