۷ پاسخ

من 9روز از پریودیم میگذره 😂

چرا همه یا بعد زایمان بعد ۳ماه باردارمیشن یا ۵ ماه یا ۸ ماه یا ۱سال فک کنم قرصای جلوگیره دیگه بدرد نمیخوره یا دستگاه ها یا امپول های جلوگیره مراقب باشید توروخدا شایدم همسراتون یا خودتون دلتون میاد میخواین بارداربشید🤪🤪 شایدم طبیعی جلوگیری تون درست نیست از دست در میره بهتون نمیگه یا خیلی لامصب مکشش قوی ذود میگیره😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣مبارکه

دختر ما مگه بیبی چکیم
خب بیبی چک بزن به مام خبرشو بده

اره....
خب‌ما از کجا بدونیم چیکار کردی که عزیزم اگه رابطه محافظت نشده داشتی بله امکانش هست

.سلام قشــنگم❤️
.
عـــکس روببــین
🫀یه ادمین میخوام برا آنلاین شاپم (محصولات آرایشی میفروشم) بیاد جواب مشتری هارو بده

شرایط اینــه👇🏻
سنت :۱۲ به بالا
روزانه :۲ ساعت وقت بزاری
حقوق: روزانه ۹۰۰هزار

اگه اوکی بودی اینجا پیام بده👇🏻
https://rubika.ir/page/hdjjnfcb
.
اینم کانال دیگمه براش ادمین میخوام اگه اینم انجام بدی به حقوقت اضافه میشه🩵
https://rubika.ir/joinc/+CEGHDDGA0WJAPTYYOSDLOJWGSBNGCZEY

واسه من سر پسرم سه روز گذشته بود باردار بودم

شیر خودتو میدی ؟

سوال های مرتبط