۶ پاسخ

اره هونایی که بعد عید به دنیا اومدن میدن

نمیدونم چی تو کلشون میگذره باورتون میشه اون وام کوفتی فرزند اوری هم همه کاراشو رسیدم پرونده هم تشکیل دادم خورد ب جنگ ب من ندادن راه میرن میگن بودجه نداریم بعد هی میگن بچه بیارید از اونور پوشک میکنن بسته ای ۶۰۰ تومن پول سونو رو خداتومن میکنن پول آزمایشات خدا تومن پول ویزیت دکتر ۴۰۰ تومن بعد میگن بزایین از هزینه سزارین دیگ نگم بماند متاسفم واقعا دارم

اره متاسفانه نمیدن

یعنی هیچی به بچه های ما تعلق نمیگیرع چرا همون ۶۵۰تومنی هم که میدادن قطع کردن اونم

اره ۴۰۵ایا فقط

اره فقط اونایی ک فرودین دنیا اومدن

سوال های مرتبط