۵ پاسخ

بیومیل اگه گیرت بیاد بهترینه

به نظرم نان فقط وزن دهیش عالیه و بعد آپتامیل

بیومیل عالیه دخترمن تایکسالگی خوردبعدش دیگه نخوردهمون شیرخودموخوردتاالان که دیگه گرفتمش

والا من برا وزن گیری از پنج شیش ماهگی تاالن دارم بیومل پلاس میدم بچم وزنی نگرفته الان دوسالو دو ماهشه فکر کنم زیاد باشه ده کیلو باشه

بیومیل عااااالیه اما اگه یبوست نشن چون چررربه خیلی

سوال های مرتبط

مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ ۲ سالگی