بیومیل اگه گیرت بیاد بهترینه
به نظرم نان فقط وزن دهیش عالیه و بعد آپتامیل
بیومیل عالیه دخترمن تایکسالگی خوردبعدش دیگه نخوردهمون شیرخودموخوردتاالان که دیگه گرفتمش
والا من برا وزن گیری از پنج شیش ماهگی تاالن دارم بیومل پلاس میدم بچم وزنی نگرفته الان دوسالو دو ماهشه فکر کنم زیاد باشه ده کیلو باشه
بیومیل عااااالیه اما اگه یبوست نشن چون چررربه خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.