خواب اور نیس ک
پسر من با پاراکید نمیخوابه نه ختنه نه واکسن خوابش نبرد😅
بعضی وقتها از شدت خواب زیاد نمیتونن بخواین
دستاشوبگیر ششششش بگو با پیشونیش بازی کن
برا دختر منم الان میخنده
تا ۳ روز اسیری
خواب اور نیس اوناییم ک میدن میخوابن اروم میکنه فقط واسه همون بعضی بچه ها میخوابه
پسر من میخوره چشاش بازتر میشه امروز واکسن زده هر۴ساعت میدم اصن نخوابیده همشم گریه بیفراری😞
اگه بعد واکسن دادی، چون کلا بی قرارن و درد دارن ممکنه اثر نکنه
برای منم هر دو سری واکسنش، خیلی تاثیر خواب آوری آنچنانی نداشت براش
چون درد داشت و اذیت بود
مادر شدی که صبور باشی نه اینکه برای اینکه بچه بخابه بهش پاراکید بدی خواهر
باید ببینی چرا نمیخابه
یا خابش نمیاد یا گرسنس یا دلش درده یا جاش کثیفه
بچه من که نمیخوابید😂 فککنم فقط مسکنه
واس آبتین انگار انرژیزا بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.