نه عزیزم از ساعت 12نباید چیزی بخوریحتی اب
عزیزم شما الان ۳۸هفته و چند روز هستین؟
زایمان اول یا دوم ؟
چون وارد ۳۹هفته شدین میپرسم
به من گفته بودن ۱۲ شب به بعد حتی آبم نخور
خوش ب حالت، ایشالا ب سلامتی زایمان کنی
پس میخورم
ی کوچولو مشکلی ندارع
اره گلم اب ۱۰ دقیقه ای خارج میشه
فک نکنم اب مشکلی داشته باشه چون سوند وصل میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.