مامانا میتونم آب بخورم صبح سزارین میشم

۸ پاسخ

نه عزیزم از ساعت 12نباید چیزی بخوریحتی اب

عزیزم شما الان ۳۸هفته و چند روز هستین؟
زایمان اول یا دوم ؟
چون وارد ۳۹هفته شدین میپرسم

به من گفته بودن ۱۲ شب به بعد حتی آبم نخور

خوش ب حالت، ایشالا ب سلامتی زایمان کنی

پس میخورم

ی کوچولو مشکلی ندارع

اره گلم اب ۱۰ دقیقه ای خارج میشه

فک نکنم اب مشکلی داشته باشه چون سوند وصل میکنن

سوال های مرتبط

مامان مهیار🐥🐣🌈🍼 مامان مهیار🐥🐣🌈🍼 ۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۴ ماهگی