صبح سزارین میشم الان میتونم بستنی بخورم؟

۵ پاسخ

عزیزم بعدا از تجربت بگو

بعدا ازتجربت برامون بگو

باید ۸ ساعت ناشتاییتو رعایت کنی
فک نکنم بستنی اشکال داسته باشع معدت نباید پر باشه بازم میخای خیلی کم بخور

تا قبل 12 میتونی

نه دیگه.

سوال های مرتبط

مامان حسام مامان حسام ۸ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان فاطمه و حسین مامان فاطمه و حسین ۱۲ ماهگی