بستنی قند داره میتونم بخورم

۲ پاسخ

بستنی کلا قنده‌

خیلی قند داره🤣

سوال های مرتبط

مامان مهیار🐥🐣🌈🍼 مامان مهیار🐥🐣🌈🍼 ۲ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی