خانما من بستنی زعفرونی میتونم بخورم

۴ پاسخ

واااااا من از اول خوردم انقدی زعفرون نداره که اونیکه ضرر داره دم کردشه

اره عزیزم من کل بارداری حلوا و شله زرد میخوردم

آره نوش جون اون که درصد خاصی زعفرون نداره

ارهههه بخور نوش جونت
اولا هفتت بالاس
بعدم این ک همش زعفرون نیست رنگه
مصرف زعفرون فقط ب صورت شربت خوب نیست
من از هفته ۴و۵میخوردم غذا زعفرونی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته چهاردهم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی